    From: "Adam844" <a...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mieszkanie w spadku
    Date: Sat, 1 Jun 2002 21:59:00 +0000 (UTC)

    Witam !!
    Proszę o pomoc w następującej sprawie.
    W spadku po moim krewnym jest mieszkanie wlasnościowe. Spadkobiercami
    ustawowymi są moja matka oraz jej dwie siostry. Czy możliwe jest aby wszyscy
    spadkobiercy zrzekli się praw do mieszkania od razu na mnie czy też
    cioteczki powinny zrzeć się praw na matkę a matka potem na mnie ? I
    oczywiście jak tą sprawę załatwić w sądzie ?

    z góry dziękuje za wszelkie informacje
    Adam