  • 1. Data: 2002-08-11 21:19:03
    Temat: melodyjki w komorkach - prawo autorskie
    Od: kamil386 <k...@p...onet.pl>

    czy łamie prawo autorskie ten kto ma urzywa w komurce np. melodyjke od
    jakiejs piosenki ktora jest chroniona prawami autorskimi, dla
    uproszczenia dodam ze to moze byc np. polskiego wykonawcy, czyli
    podpada to pod zaiks ?

  • 2. Data: 2002-08-12 07:16:46
    Temat: Re: melodyjki w komorkach - prawo autorskie
    Od: "e-RaGl" <e...@w...pl>

    Użytkownik "kamil386" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy łamie prawo autorskie ten kto ma urzywa w komurce np. melodyjke od

    Kamil wystarczy już chyba tego internetu, weź się za słownik ortograficzny
    raczej.
    Do kupienia np. tutaj:
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
    erta=184360&zet=mwfiavgz
    fwesgcchxhekyllfiztugv&ret=wys9804477
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
    erta=134293&zet=mwfiavgz
    fwesgcchxhekyllfiztugv&ret=wys9804477
    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
    erta=162792&zet=mwfiavgz
    fwesgcchxhekyllfiztugv&ret=wys9804477
    Rafał.

  • 3. Data: 2002-08-14 01:33:33
    Od: kamil386 <k...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Aug 2002 09:16:46 +0200, "e-RaGl" <e...@w...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "kamil386" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Kamil wystarczy już chyba tego internetu, weź się za słownik ortograficzny
> [...]
    ferta=134293&zet=mwfiavgz
    >fwesgcchxhekyllfiztugv&ret=wys9804477
    >http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?o
    ferta=162792&zet=mwfiavgz
    >fwesgcchxhekyllfiztugv&ret=wys9804477
    >Rafał.

    sory ale ja wole taki skopiowany (nielegalnie oczywiscie)