  • Data: 2006-09-20 20:07:16
    Temat: meldunek
    Od: "marcin.d" <marcin.d[antyspam]@chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich, mam nadzieje ze pomozecie ;)
    Sprzedaje mieszkanie wraz z zona. Przed podpisaniem aktu z kupujacym musimy
    sie wymeldowac.
    Za jakis czas kupimy nowe mieszkanie, No i wlasnie chodzi mi o ten czas
    pomiedzy sprzedaza a kupnem.
    Mamy byc przez kilka miesiecy bez meldunku? Jak bedziemy starali sie o
    kredyt bez meldunku? jak mam podpisac swoj akt notarialny bez meldunku? czy
    koniecznie musze sie gdzies zameldowac na te 3 miesiace? (rodzice)? To
    akurat nie stanowi problemu, ale czy musze w takim razie zmieniac wszystkie
    dokumenty a potem za 3 miesiace znowu wszystko zmieniac? Mam nadzieje ze
    nie, i ze ktos mi poradzi jak to wyglada. Acha, ja prowadze jednosobowa DG.

    Bede bardzo wdzieczny za pomoc
    Pozdrawiam
    marcin