    From: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: mbank - brak odblokowanej kwoty w ciagu regulaminowych 7 dni
    Date: Thu, 27 Jan 2005 19:48:18 +0100

    Witam
    Tydzien temu zablokowano mi 150 zl na koncie bo chcialem wyplacic je z
    bankomaty WBK, gdzie byla awaria (blokada nie z mojej winy), zadzwonilem na
    mlinie i mi powiedziano, ze odzyskam pieniadze w ciagu 7 dni ale nic nie ma
    niestety... zlozylem reklamacje i mi powiedziano, ze zostanie rozpatrzona w
    ciagu 30 dni... czy moge ubiegac sie o jakies roszczenia wynikajace z
    niewywiazania sie z umowy (odblokowania kwoty w ciagu 7 dni)? Na mlinii
    wlasnie mi powiedzieli, ze nie moze dodac mojej prosby do zlozonej juz
    reklamacji bo "nie jest to praktykowane", zapytalem dlaczego nie moge,
    przeciez reklamacje moge skladac dowolna a inna sprawa czy zostanie ona
    rozpatrzona pozytywnie... dostalem odpowiedz, ze nie jest mozliwe dodanie
    mojej prosby do reklamacji ani nie mozna zlozyc nowej reklamacji... no wiec
    fajnie - gdzie moge ubiegac sie o takie roszczenie? UOKiK czy inna
    instytucja? Ciekawi mnie tez to, czy konsultantka miala prawo nie przyjac
    mojej reklamacji?
    Dodam, ze konsultowala sie 2 razy w czasie naszej rozmowy z przelozonym (to
    i tak nie wazne, tak tylko mowie:) )

    --
    Kubaz

    P.S. Powiedziano mi jedynie, ze moge liczyc na odsetki za czas, przez ktory
    kwota jest zablokowana... ja dziekuje za takie 30 groszy