  • 1. Data: 2007-10-25 09:42:44
    Temat: [materiały szkoleniowe] Jak przykładnie zamykać
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1526087,wiadomosc.html

    Ach ten immunitet, tak szkodzi zdrowiu... mentalnemu.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 2. Data: 2007-10-25 10:13:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1526087,wiadomosc.html
    > Ach ten immunitet, tak szkodzi zdrowiu... mentalnemu.

    Szkoda, że nie napisali o biednym rolniku, który zapewne też trafił do
    aresztu i kto wie czy dalej tam nie siedzi jeżeli jest tak bezczelny,
    że nie chce powiedzieć tego co chcą od niego usłyszeć :(

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-10-25 10:46:40
    Temat: Re: Jak przykładnie zamykać
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Oct 25, 11:42 am, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    <r...@p...pl> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1526087,wiadomosc.html
    >
    > Ach ten immunitet, tak szkodzi zdrowiu... mentalnemu.

    Ej. A byly minister Lipiec? Jakos dziwnie go po wyborach aresztowali i
    pewnie nie pokaza w tvo 5 godzin relacji

  • 4. Data: 2007-10-25 10:56:40
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > Ej. A byly minister Lipiec? Jakos dziwnie go po wyborach aresztowali i
    > pewnie nie pokaza w tvo 5 godzin relacji

    Dobrze poinformowane jaskółki donoszą, że do tej pory został jedynie
    zatrzymany. Otrzymałem także zapewnienia, że najtęższe prokurewskie łby
    pracują nad materiałem dowodowym* i wnioskiem o areszt.

    *)
    http://www.tvn24.pl/12690,1525798,wiadomosc.html
    88.html