  • 1. Data: 2004-10-12 13:37:15
    Temat: zdanie lokalu bez prawa do meldunku
    Od: "AB" <a...@o...pl>

    Witam,
    otrzymalem pismo od administracji, ze w terminie 7 dni musze opuscic
    mieszkanie (po śmierci głównego najemcy w lokalu jestem bez prawa do
    meldunku). Chciałem przedłużyć ten termin o 2 miesiące ze względu na
    wyniesienie rzeczy (mebli, książek, itp.) które się tam znajdują. Niestety
    administracja stwierdziała, że może termin przedłużyć o góra 2 tygodnie, a
    później przekaże sprawę do sądu. Nie jestem w stanie wyprowadzić się stamtąd
    nawet w miesiąc. Mam zatem pytanie:
    Czy naprawdę tak właśnie stanowią przepisy?
    Czy jeśli sprawa zostałaby skierowana do sądu, to jak wysokie będą koszty?
    Czy nie jest tak, że w okresie zimowym nie dokonuje się eksmisji (może to
    jakiś stary przepis)?

    Dzieki za wszelkie info w tej sprawie,
    AB