  • 1. Data: 2005-10-25 19:19:50
    Temat: mandat za parkowanie
    Od: "eLaIs" <k...@n...pl>

    witajcie grupowicze,
    Mieszkam w Krakowie ,jakis czas temu zaparkowalam na ul Piłsudskiego w
    strefie platnego parkowania bez wykupienia karty postojowej ,straz miejska
    wlozyla mi za wycieraczke samochodu mandat w wysokosci 50 zl.Zaplacilam.
    Ale ponoc oni nie maja prawie w ogole sciagalnosci takich mandatow.Tam pisze
    ze jest pozniej sprawa kierowana do sadu jak nie zaplace. Ale jak wyglada
    taka procedura ,slyszalam ze w ogole sprawa cichnie i nie zawsze nawet
    wzywaja do zaplaty, kartka zza wycieraczki moze wyleciec albo ktos moze
    wyciagnac.
    Jak to jest w Krakowie?
    pozdrawiam,
    Kasia

  • 2. Data: 2005-10-25 20:35:18
    Temat: Re: mandat za parkowanie
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    eLaIs napisał(a):
> [...]
    > taka procedura ,slyszalam ze w ogole sprawa cichnie i nie zawsze nawet
    > wzywaja do zaplaty, kartka zza wycieraczki moze wyleciec albo ktos moze

    Wadliwy jest tylko sposób doręczania mandatu.
    mandat musi być doręczony osobie popełniającej wykroczenie, przecież
    Twoje auto nic złego nie zrobiło. :)

    Pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2005-10-25 20:55:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mecenas napisał(a):
    > Wadliwy jest tylko sposób doręczania mandatu.
    > mandat musi być doręczony osobie popełniającej wykroczenie, przecież
    > Twoje auto nic złego nie zrobiło. :)

    a to jest mandat? raczej opłata...

    KG

  • 4. Data: 2005-10-25 21:04:56
    Od: "Maria Bień" <m...@b...pl>

    Użytkownik "eLaIs" <k...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:djm0i9$crg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wyglada taka procedura ,slyszalam ze w ogole sprawa cichnie i nie zawsze
    > nawet wzywaja do zaplaty, kartka zza wycieraczki moze wyleciec albo ktos

    Właśnie dlatego, że mandat musi być podpisany przez ukaranego nim, to za złe
    parkowanie w strefie płatnego parkowania nie dostajesz mandatu a wezwanie do
    zapłaty

    zdrowia

  • 5. Data: 2005-10-26 05:26:10
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    > Wadliwy jest tylko sposób doręczania mandatu.
    > mandat musi być doręczony osobie popełniającej wykroczenie, przecież
    > Twoje auto nic złego nie zrobiło. :)

    skad wiesz, skad wiesz.....:)

    pozdrawiam
    Łukasz