  • Data: 2002-05-09 22:02:16
    Temat: maly problem (DG)
    Od: "plonker" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcialbym poprosic Was o rade.

    Czy nie prowadząc działalności gospodarczej mogę zamieścić np. w
    internecie swoją ofertę i świadczyć różnego rodzaju usługi?
    Serwisuję komputery znajomym (na razie za darmo) pozatym
    potrafię robić strony www. Chciałbym robić to co robię za
    pieniądze i to nie tylko dla moich znajomych. Nie chciał bym
    jednak aby jakiś pobliski serwis komputerowy nasłał na mnie US
    albo coś podobnego. Niestety nie pracuję i podjęcie działalności
    gospodarczej mija się z celem (ZUS itp.)

    Czy mam jakies wyjscie?

    Piotrek