  • 11. Data: 2006-04-04 07:05:26
    Temat: Re: rejestracja samochodu a zamledowanie
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    news:e0t3qs$3g1$1@news.task.gda.pl...
    > Żeby było śmieszniej to nawet jak Ci ukradną tablice to procedura jest
    > taka sama, a więc idziesz do WK i za (AFAIR 100zł) dostajesz nowe tablice,
    > ale zwykłe, albo za kolejny 1000zł dostaniesz tablice imienne, ale znowu
    > inne niż poprzednie.

    Ja zgubiłem jedną tablicę imienną, to wydali mi duplikat normalnie za ceną
    około 40PLN (niepamietam dokładnie, bo to było jakiś rok temu).

    P.K.

  • 12. Data: 2006-04-04 07:23:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Piotr K. napisał(a):

    > Ja zgubiłem jedną tablicę imienną, to wydali mi duplikat normalnie za ceną
    > około 40PLN (niepamietam dokładnie, bo to było jakiś rok temu).

    No to może znormalniało, bo to co wtedy ten kolega się dowiedział to był
    jakiś bezsens.

  • 13. Data: 2006-04-04 11:39:17
    Od: "GM" <g...@w...nospam.pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:e0t072$deg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Mnie rozwalilo w Wawie autko z rejestracja "N0 NAME" mistrz swiata !!!

    Pozdro
    GM

  • 14. Data: 2006-04-04 16:41:48
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Po pierwsze - nie można przenieść. Nowy właściciel dostanie nowe
    > (zwykłe) tablice rejestracyjne jak zarejestruje samochód na siebie.
    > Ty nie możesz ich zachować - nawet jak zapłacisz 1000zł za tablice
    > imienne do nowego samochodu, to treść musi być inna niż poprzednio, bo
    > poprzedni numer jest/był zajęty.
    > Teoretycznie do tego służy ta cyfra po literze, a więc jak sobie kupię
    > G0 PYRA, to w następnym samochodzie mogę mieć najwyżej G1 PYRA, potem
    > G2, G3...

    No to jest juz glupie. Rozumiem - tablice przepadaja razem z autem.
    Rozumiem - przy zmianie auta tez. Ale zeby nie dalo sie jeszcze raz
    kupic tych samych????

    Popytam, ale w sumie nie jest tak zle, nie planuje zmieniac auta :)
    Kupic jedno i jezdzic az nie wyjade z kraju :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 15. Data: 2006-04-04 22:43:37
    Temat: male podsumowanie / sprostowanie
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie zauwazylem, ze dalem ten watek na psp.podatki :) Wiec pcham w
    > dobre miejsce.
    >
    > Witam,
    >
    > Mam taka sytuacje (pewnie duzo ludzi juz to wie :) ze mieszkam w jednym
    > miescie a zameldowany jestem w drugim. Chcialbym ta sytuacje unormowac ale
    > niestety sa pewn zakrecone sprawy ktorych odkrecanie wymaga czasu

    Rejestracji pojazdu dokonuje S wlasciwy na miejsce zamieszkania (siedziby)
    ... - art. 70-ktorys pord - a co to jest miejsce zamieszkania, wyjasnia art.
    25 k.c. - nie zameldowania. Mozna sie podeprzec kpa, ktora okresla
    wlasciwosc miejscowa zgodnie z zamieszkaniem, a nie zameldowaniem, a tkaze
    ustawa o meldunkach i dow. osobistych (chyba nie przekrecilem nazwy - prosze
    mnie poprawic, jezeli tak), jezeli chodzi o precyzje pojecia zameldowanie,
    pobyt czasowy i staly.

    > Chcialbym sobie kupic samochod. Prosze o informacje na jakie niedogodnosci
    > sie narazam rejestrujac go pod adres zameldowania. Co pozniej bedzie mi
    > przeszkadzalo?

    Jezeli chodzi o sama rejestracje pojazdu, raczej zadnych.

    > Jaki bybly pozniej koszt "przeniesienia" tego samochodu z jednego miasta
    > do drugiego? Czy jesli wzialbym sobie rejestracje indywidualne to przy
    > rejestracji w nowym miescie musialbym jkeszcze raz placic te 1000 zl i
    > zmienilaby sie pierwsza litera numeru rejestracyjnego?

    Zmiana tablic - 167,50 opl. plus 4 zl opl. ewid. plus znaki skarbowe - 5 zl
    na wniosek o rej. plus po 50 gr za zal.

    Placilbys jeszcze raz, bo tablice nie przechodza z autem. Z tym, jezeli jest
    to te same wojewodztwo, to chyba mozna zachowac numer, bo poczatek sie nie
    zmieni. Z tego c owiem, w praktyce jest to raczej rzadkosc, wiec pewnosci
    nie mam, a nie chce wprowadzac w blad.
    Co do wtornika tablicy - 40 zl za wtornik, 1000 - bzdura. Dochodza do tego
    znaki legazlizacyjne za 11 zl, bo trzeba je wymienic i oczywiscie znaki
    skarbowe.

    .: ra9om1ak :.
    radomiak[MALPA]o2.pl
    -+ Kto za mlodu glupim nie byl, ten na starosc nie zmadrzeje +-

  • 16. Data: 2006-04-06 09:01:06
    Temat: Re: male podsumowanie / sprostowanie
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    ra9om1ak napisał(a):
    > Jezeli chodzi o sama rejestracje pojazdu, raczej zadnych.

    A eksploatacje?

    > Zmiana tablic - 167,50 opl. plus 4 zl opl. ewid. plus znaki skarbowe - 5
    > zl na wniosek o rej. plus po 50 gr za zal.

    Rozumiem, ze 167,50 nawet w przypadku kiedy mam tablice indywidualne?

    > Co do wtornika tablicy - 40 zl za wtornik, 1000 - bzdura. Dochodza do
    > tego znaki legazlizacyjne za 11 zl, bo trzeba je wymienic i oczywiscie
    > znaki skarbowe.

    No ale to groszowe sprawy w porownaniu z 1000 :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \