eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomail i rozmowa tel. jako dowód › mail i rozmowa tel. jako dowód
  • Data: 2006-03-17 16:11:06
    Temat: mail i rozmowa tel. jako dowód
    Od: piorut<p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    Kupiłem wysyłkowo dysk twardy, uszkodzony mechanicznie, nie
    zauważyłem drobnego pęknięcia. Firma odmówiła przyjęcia twierdząc, że to moja
    wina. Zdecydowałem, że sprawy nie odpuszczę. Pisałem jeszcze do firmy prosząc
    o ugodowe rozwiązanie.
    1) Dostałem od niej ekspertyzę serwisową. W jaki sposób mogę ją
    podważyć (w innych sklepach komputerowych nieoficjalnie stwierdzono, że te
    uszkodzenia nie świadczą, ze stało się to z mojej winy)?
    2) Firma się nie zgodziła, ale w mailu przyznała się, że chciała
    wymienić albo elektronikę z mojego dysku albo talerze i wysłać do dystrybutora by
    dał się nabrać i przysłał nowy dysk. Słowem opisuje w mailu jak chciała
    przeprowadzić ten proceder, ale elektonika była niekompatybilna i dlatego się jej
    nie udało. Cały mail jest jakby przeciw firmie, przeciw której chcę wnieść sprawę
    do sądu. Tylko jakim dowodem może być w sprawie? Gdzie mógłbym znaleźć
    potwierdzenie, że jest to autentyczny mail, że wysłano go z tej firmy.
    3) Czy mogłbym nagrać rozmowę z firmą, udając, że nie do końca
    zrozumiałem maila, a firma przyznałaby się co do swoich zamiarów. Czy jest to
    zgodne z prawem i czy stanowiłoby to dowód?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1