  • Data: 2002-05-01 11:18:17
    Temat: list zwykly od banku
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Mam pytanie. Dostalam z banku informacje o zamknieciu linii debetowej z
    nakazem splatu debetu w ciagu 30 dni od otrzymania listu pod grozba
    wszczęcia procesu windykacji. Nie chodzi mi o sama istotę zagadnienia ale o
    fakt ze przyszlo to listem zwyklym. Nie znam sie na prawie bankowym wiec mam
    pytanie. Czy tego typu wezwanie nie powinno byc przyslane listem poleconym?
    Skad bank bedzie wiedzial kiedy i czy w ogóle otrzymalam takie pismo? Wolno
    im zakladac fakt ze otrzymalam takie pismo? A gdybym przebywala np
    zagranica?

    HaNkA ZaCiEkAWiOnA