  • 1. Data: 2002-10-07 11:01:13
    Temat: likwidacja specjalizacji na wyzszej uczelni
    Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl>

    Witam,
    Sytudiuje w jednej z wyzszych szkol w Poznaniu, niestety ostatnio szkola
    mnie rozczarowala. Sprawa dotyczy likwidacji specjalizacji na studiach
    licencjackich. Jak udalo mi sie ustalic Rektor podjal taka decyzje, gdyz
    szkola ma za niski poziom nauczania by te specjalizacje prowadzic. Jesli nie
    odpowiada mi obecna forma studiow licencjackich to w zamian za to moge sie
    przeniesc na studia magisterskie - nawet zrowanano nam program nauczania na
    ten rok.
    Umowa moja ze szkola jest tak skonstruowana, ze nie w niej slowa o tym w
    jakim trybie studiuje, na jakim kierunku...o specjalizacji juz wogole nie ma
    mowy. Jedynie o specjalizacjach jest mowa w informatorze z zeszlego roku
    (wtedy rozpoczynalam studia).

    Czy moge od strony prawnej zaczac ze szkola walczyc o swoje?

    Dodam jeszcze, ze chcialam dzis odebrac indeks z zaliczonym zeszlym rokiem
    (miedzy innymi po to by probowac zalatwiac sobie przeniesienie na inna
    uczelnie) - dowiedzialam sie ze nie ma indeksow podpisanych przez dziekana i
    ze najwczesniej beda do odbioru za dwa tygodnie. Czy w wypadku rezygnacji ze
    studiow musza mi ten indeks oddac, czy moga robic trudnosci?

    Przepraszam za chaotycznosc mojego posta, ale po prostu od kilku dni jestem
    ta cala sprawa baaardzo zdenerwowana. Mam nadzieje, ze cos mi doradzicie :)

    Valentine
    Poznan, Debiec

  • 2. Data: 2002-10-07 17:25:13
    Temat: Re: likwidacja specjalizacji na wyzszej uczelni
    Od: "b@RT" <f...@i...pl>

    Z tego co wiem to indeks jest własnością studenta, a ze szkoła to lepiej nie
    zaczynaj się sądzić jeśli masz zamiar tam studiować możesz mieć problemy :-)

    pozdrawiam,
    bart