  • Data: 2006-04-18 17:16:12
    Temat: licytacja komornicza
    Od: "Denali" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry,
    mam jedno pytanie, problem, z ktorym sobie moja zona i ja nie mozemy sobie
    poradzic.
    Chodzi o to, ze chcielibysmy wylicytowac dom na licytacji komorniczej. Jest
    warty 240tys. zl.
    Jest to 2 licytacja wiec cena wywolawcza jest odpowiednia mniejsza i dla nas
    jest atrakcyjna.
    Jednakze problem polega na tym, ze hipoteki ciazace na nieruchomosci 3
    krotnie przekraczaja wartosc szacunkowa domu.
    Najwieksze hipoteki nalozyly banki. W sumie ponad 500 tys. Do tego dochodzi
    hipoteka kaucyjna ok.300tys.
    Sa to ogromne pieniadze i nie chcielibysmy zostac zaskoczeni, ze po
    wylicytowaniu domu, na ktorego notabene wezmiemy kredyt, okazaloby sie, ze
    hipoteki przeszlyby na nas.
    Bylismy u radcy prawnego - ten nam odradza licytacje, bez podania
    konkretnych przyczyn, adwokat z kolei nie do konca umial nam powiedziec tj.
    na 100%, ze ona znikna.
    Czy ktos z Panstwa spotkal sie z czyms takim? Bylibysmy wdzieczni za jakies
    infomacje, moze namiary na konkretne przepisy prawne. Przepraszam za
    nieprecyzyjne slownictwo, ale jestem inzynierem :-)
    Pozdrawiam
    Denali