  • 1. Data: 2004-09-18 19:21:20
    Temat: Wzor pozwu o znieslawienie - bardzo prosze o pomoc
    Od: "Paweł K." <p...@n...pl>

    Witam szanownych forumowiczow

    Gdzie moge cos takiego znalezc - taki wzor ?

    Jakie sa kary sadowe za zniewazenie slowne - slowami powszechnie uzywanymi
    za obrazliwe ?

    Dziekuje za wskazowki i pozdrawiam serdecznie cala grupe.

    --
    Paweł K.
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2004-09-18 20:58:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł K." <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    Nie ma specjalnego wzoru do takiego przypadku. Piszesz normalny pozew.
    Przejrzyj strony Min. Sprawiedliwości, ale nie spotkałem się z takim
    formularzem.

  • 3. Data: 2004-09-19 08:38:42
    Temat: A czy mozna taki pozew wniesc ustnie do sadu ?
    Od: "Paweł K." <p...@n...pl>

> [...]
    >
    > Nie ma specjalnego wzoru do takiego przypadku. Piszesz normalny pozew.
    > Przejrzyj strony Min. Sprawiedliwości, ale nie spotkałem się z takim

    nie ma...

  • 4. Data: 2004-09-19 09:54:27
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > Gdzie moge cos takiego znalezc - taki wzor ?

    nigdzie...

    > Jakie sa kary sadowe za zniewazenie slowne - slowami powszechnie
    > uzywanymi
    > za obrazliwe ?

    minimalne - najczesciej publiczne przeprosiny lub minimalna grzywna

    > Dziekuje za wskazowki i pozdrawiam serdecznie cala grupe.

    wskazowka brzmi: jesli nie jest to nagminne to podaruj sobie...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/