    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: legalność oprogramowania
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Fri, 17 Jan 2003 02:05:46 +0100

    > From: d...@p...onet.pl@213.199.230.12
    > [mailto:d...@p...onet.pl@213.199.230.12] On Behalf Of Elita.pl
    > Posted At: Thursday, January 16, 2003 5:16 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: legalność oprogramowania
    > Subject: Re: legalność oprogramowania
    >
    > Zadzwoń jeszcze raz i poproś żeby podał Ci *konkretną* liczbę
    > "wyciągniętych
    > konsekwencji" w takich sprawach. Szybko przekonasz się, że
    > liczba ta wynosi: 0.

    Arnoldzie B. zapytam ponownie. Z kim konkretnie rozmawiales na ten
    temat. Wystarczy imie, pierwsza litera nazwiska (wiesz... tak jak Arnold
    B.) oraz telefon.

    Sadzac po czasie odpowiedzi na poprzedni post (z 17:33) oraz ilosci
    postow jakie wysylales pozniej mam wrazenie, ze znowu klamiesz. Z nikim
    nie rozmawiales, o niczym nie wiesz, a to co opowiadasz to sa pobozne
    zyczenia, które maja za zadanie stworzyc precedens z którego będziesz
    mogl skorzystac sam w momencie gdy ktos ponownie dobierze ci się do 4
    liter.

    Przestan w koncu mącic ludziom w glowach. Mnie tez nie podoba się to co
    widze, ale nie naginam rzeczywistosci do swoich... snow.

    A.