  • 11. Data: 2004-09-15 18:34:10
    Temat: Re: leczenie przymusowe - alkoholizm
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > zupelnie sie nie zgadzam, pozostawienie go bez zadnych konsekwencji jest
    > powaznym bledem.
    > skoro bruzdzi, skoro stosuje przemoc, skoro rodzina na tym cierpi , to
    > pozostawienie tego bez jakiejkolwiek interwencji jest wielkim bledem...
    > przymusowe leczenie nie spowoduje zapewne cudu, ale przynajmniej zaklóci
    > swiety pijacki spokój

    trzeba w morde lac tak dlugo az przed nastepnym podniesieniem reki na
    czlonka rodziny bedzie miewac
    leki.
    Zadne niebieskie linie, itp brednie nie wylecza takiego debila.

    P.

  • 12. Data: 2004-09-16 14:47:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Sep 2004, Przemek R. wrote:
    [...]
    >+ trzeba w morde lac tak dlugo az przed nastepnym podniesieniem reki na
    >+ czlonka rodziny bedzie miewac leki.

    Cóż z tego że w pewnym zakresie się zgodzimy (iż są osoby
    tudzież stany w których kara cielesna jest jedynym SKUTECZNYM
    argumentem), skoro ów argument jest bezprawny...

    >+ Zadne niebieskie linie, itp brednie nie wylecza takiego debila.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2004-09-18 05:47:52
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Asmodeusz wrote:

    > Art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w
    > trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2002 r Nr
    > 147, poz. 1231 ze zmianami)

    Dziękuję. Nie wim dlaczego byłem przekonany, że kwestię
    ubezwłasnowolnienia reguluje jedna ustawa czy to dotyczy alkoholu czy
    innych przypadków choroby psychicznej.
    --
    No, to będę miał nauczkę.
    -- jeden facet gdy przywiązywali go do krzesła elektrycznego