    From: "tomek" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: leasing - czy da sie z niego 'wyjsc'
    Date: Tue, 6 Aug 2002 09:38:44 +0200

    witam

    mam samochod w leasingu. z rozmaitych powodow (finansowych) mam silna
    potrzebe zamiany go na cos zdecydowanie tanszego
    i teraz pytanie - jak to zrobic?
    wedlug umowy leasingowej nie tylko ze cale dotychczasowe wplaty pozostaja
    poza moim zasiegiem (tego sie spodziewalem) to wszystkie przyszle musze
    zaplacic niezaleznie od tego czy bede mial ten samochod czy nie.
    Czy istnieje mozliwosc na przyklad zamiany z jakims klientem tego samego
    funduszu leasingowego - zakladajac na przyklad ze bylby chetny na nowszy
    samochod a mial starszy/mniejszy?

    czy ktos ma doswiadczenie w takich sprawach?

    pozdrawiam

    Tomek