    From: "pinki" <p...@N...dinky.scene.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: lamanie prawa czy nie ?
    Date: Wed, 24 Mar 2004 20:32:18 +0100

    jest sobie samochod firmowy przypisany na kolege pracujacego w tej samej
    firmie.
    w umowie dotyczacej uzytkowania auta mam prawo do uzywania tego pojazdu.
    ostatnio zatankowalem samochod (niestety nie mam paragonu )
    i niestety benzyna okazala sie byc trefna. ( rozcienczona z woda )
    po wyjezdzie ze stacji benzynowej pojechalem do kolegi zwrocic mu samochod.
    nastepnego dnia auto nie zapalilo, dealer sciagnal je do siebie do
    warsztatu, po oproznieniu baku
    okazalo sie ze przyczyna jest "chrzczona" etylina.
    autoryzowany servis orzekl, ze to jest powodem komplikacji z uruchomieniem
    samochodu.
    wymiana czesci, czyszczenie i koszty narosly.
    czlowiek, ktory specjalizuje sie w mojej firmie obcinaniem kosztow
    stwierdzil, ze to jest moja wina i chce wejsc
    mi na pobory abym w ten sposob splacil koszty naprawy pojazdu.
    czy to jest zgodne z kodeksem pracy ?

    prosze o odpowiedz