  • Data: 2009-12-31 10:51:12
    Temat: kwiatek w umowie spółki
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Do składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych i
    niemajątkowych oraz podpisywania w imieniu Spółki (nie wiem czego podpisywania
    domyślnie chyba umów, zobowiązań) jest upoważniony każdy członke zarządu
    jednoosobowo (samodzielnie)

    - czyli to tłumaczyłoby nam kwestie zawarcia umowy bez zarządzenia (uchwały)
    zarządy, w takim razie zachodzi pytanie .... KIEDY zwoływać Zarząd i czy jest w
    ogóle sens na to ?

    - widzę sprzeczność umowa spółki mówi o decyzyjności 1-osobowej, a regulamin
    mówi o decyzyjności kolegialnej zarządu do spraw funkcjonowania spółki

    - czyli mamy już 3 pojęcia na określenie spraw spółki i uprawnień

    a) Do składania oświadczeń woli w imieniu Spółki uprawnieni są (1 osobowo)
    - najszersze pojęcie w regulaminie pracy

    b) Do składania oświadczeń w zakresie praw i obowiązków majątkowych i
    niemajątkowych oraz podpisywania w imieniu Spółki jest upoważniony każdy członek
    zarządu jednoosobowo (samodzielnie)
    - nieco zawężone ale nieprecyzyjne z umowy spółki

    c) Sprawy dotyczące funkcjonowania Spółki
    - kompletnie dla mnie niezrozumiałe z regulaminu pracy