    From: "arts15" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kwalifikacja do oszustwa w kokursie
    Date: Sun, 18 Sep 2005 10:27:11 +0000 (UTC)

    Zamierzam wystąpić do prokuratury (na razie) z zawiadomieniem o podejrzeniu
    popełnienia przestępstwa przeciwko organizatorowi jednego z konkursów. Nie
    wiem jednak na jaki paragraf i którego kodeksu mogę się powołać określając
    kwalifikacje czynu. Czy w ogóle jako składającego takie zawiadomienie
    obowiązuje mnie wskazanie kwalifikacji, czy też wystarczy mi opisanie
    zdarzenia otwartym tekstem a określeniem kwalifikacji ewentualnie zajmie się
    prokuratura. Pokrótce wyjaśniam, że chodzi o konkurs (grę internetową) gdzie
    na chwilę jego zakończenia byłem laureatem a z oficjalnych wyników zostałem
    usunięty bez żadnego wyjaśnienia podobnie jak 75% innych osób z
    listy &#8222;laureatów&#8221;. Za to na listę zakwalifikowali się ludzie z dużo
    gorszymi
    wynikami. Do tego regulaminowa próba złożenia pisemnej reklamacji za
    pośrednictwem listu poleconego ze zwrotnym potwierdzeniem okazała się
    bezskuteczna bowiem organizator w regulaminie nie podał adresu do
    korespondencji a list wysłany na adres jego siedziby ze strony internetowej
    nie został odebrany z Placówki Pocztowej. Proszę o jakąś radę i ewentualnie
    link do strony/stron zawierającej przepisy prawne jakie obowiązują
    organizatorów konkursów. Miłe byłyby też przepisy wykonawcze i ewentualne
    interpretacje w sprawach dotyczących podobnych sporów. Za każdą pomoc z góry
    dziękuję