  • 1. Data: 2007-03-01 15:34:27
    Temat: kupno samochu, przerejstrowanie ale...
    Od: MAYDAY <g...@N...pl>

    Kupiłem wczoraj samochód. W urzędzie skarbowym opłaciłem podatek. W
    ciągu 30 dni trzeba auto przerejestrować. Jednak chciałbym zrobić to
    później gdyż planuję zmianę miejsca zamieszkania. Teraz żeby przepisać
    na mnie ubezpieczenie muszę przerejstrować samochód na siebie. Czy jest
    możliwe obejście tego? Chciałbym przerejestrować samochód za 3-4
    miesiące żeby unikąć opłat 2x za nowe tablice, dowód.