  • Data: 2004-02-04 06:21:36
    Temat: kupno mieszkania.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witem serdecznie wszystki grupowiczow!!!!

    W sumie to nie mam pojecia czy dobrze trafilem ale mam nadzieje ze jakies
    informacje od Was uzyskam. Wlasnie nosze sie z zamiarem kupna mieszkania i
    chcialbym sie dowiedziec jak to dobrze zrobic. jak sprawdzic stan prawny
    mieszkania i wszystkie szczegoly z nim zwiazane. jakie warunki trzeba
    spelnic aby uzyskac premie gwarancyjna z ksiazeczek mieszkaniowych (dwoch -
    mojej i mojej dziewczyny). mieszknia bedzie napewno kupione od prywatnego
    wlasciciela, uzywane, kupuje je razem z moja dziewczyna (nie mamy jeszcze
    slubu). poprosze jesli to mozliwe o jakies WWW gdzie mozna cos o tym
    poczytac. z gory wielkie dzieki za info!!!

    --
    Tomek

    t...@w...pl
    GG: 986254