  • 1. Data: 2021-03-15 12:54:58
    Temat: kulsony i błyskawice
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    <<Za błyskawicę na masce policja przetrzepała samochód pani Anny, by
    znaleźć jakąś usterkę i zabrać dowód rejestracyjny
    Wrocławianie protestowali na przykład 5 lutego. Tego dnia panią Annę znowu
    zatrzymała policja. Na aucie miała naklejone rysunki błyskawic. Była to już
    czwarta kontrola stanu technicznego jej pojazdu w ciągu trzech miesięcy.
    Wszystkie kontrole odbywały się podczas strajku kobiet.

    - Ten funkcjonariusz sprawdzał mój pojazd drugi raz. W sumie w kontroli
    niepotrzebnie brały udział 4 radiowozy oraz około 12 przyglądających się
    policjantów - opowiada wrocławianka. Policjant przez dłuższy czas dokładnie
    oglądał silnik, świecąc latarką.

    - Moim zdaniem po stwierdzeniu, że nie ma widocznych usterek poważnych lub
    niebezpiecznych, policjant powinien zająć się czynnościami bardziej
    potrzebnymi społeczeństwu niż represje na uczestnikach strajku. Tymczasem
    złapał ręką za akumulator, pchając i pociągając, doprowadził do obluzowania
    mocowania, po czym złapał za rączkę i ponownie bujając akumulatorem
    pociągnął go mocno w górę i wyrwał z mocowania, po czym z zadowoleniem
    oznajmił, że akumulator jest nieprzymocowany - relacjonuje pani Anna.

    Następnie policjant szukał wycieków płynów eksploatacyjnych. - Jednak
    zarówno on, jak i inny policjant towarzyszący powiedzieli, że patrząc od
    góry wycieków nie ma. Policjant położył się więc na ziemi i przejechał
    palcem po misce olejowej od spodu. Pokazując, że jest brudny, stwierdził
    wycieki. Nie reagował na moje uwagi, że brudny silnik nie jest podstawą do
    stwierdzenia wycieków. Mówiłam, że jest zła pogoda i trudno utrzymać
    czystość silnika od spodu na tyle, aby palec przeciągnięty po misce
    olejowej był czysty - obrazuje aktywistka.

    Pani Anna kilkakrotnie pytała o udowodnienie wycieku. Przy uruchomieniu
    auta i przestawianiu go do przodu i do tyłu policjant sprawdzał, czy na
    bruku pojawi się kropla. - Nie pojawiła się ani jedna kropelka, natomiast
    policjant skłamał, że kropla się pojawiła, wskazując ciemniejszą plamkę na
    bruku o średnicy około 4 mm. Tyle że auto stało na przystanku autobusowym,
    który jest bardzo brudny od wielu plam wycieków z autobusów - podkreśla
    wrocławianka. Pod silnik podłożyła też białą kartkę, żeby udowodnić, że
    wycieku nie ma. Policjant to zignorował. >>

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,26875248
    ,wroclawianka-opisuje-przebieg-kontroli-policji-cele
    m-bylo.html?_gl=1*1h6corv*_ga*MTYwOTI1MTI2Ni4xNTk1NT
    g4MDgw*_ga_WQB1X4MJHS*MTYxNTgwODI3Ny42MjYuMS4xNjE1OD
    A4NjUzLjM3&_ga=2.178942564.1571149106.1615795278-160
    9251266.1595588080#a=190&c=8000

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-03-15 16:21:45
    Temat: Re: kulsony i błyskawice
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 15.03.2021 o 12:54 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > - Ten funkcjonariusz sprawdzał mój pojazd drugi raz. W sumie w kontroli
    > niepotrzebnie brały udział 4 radiowozy oraz około 12 przyglądających się
    > policjantów - opowiada wrocławianka. Policjant przez dłuższy czas

    Może by tak w takich przypadkach podawać dane policjanta? Np. "aspirant
    Jan Nowak", "st.sierż Tomasz Nowotny"...
    Kamil

  • 3. Data: 2021-03-15 16:43:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2021 o 16:21, Kubuś Puchatek pisze:

    > Może by tak w takich przypadkach podawać dane policjanta? Np. "aspirant
    > Jan Nowak", "st.sierż Tomasz Nowotny"...

    Pomysł słuszny. Tym bardziej że kiedyś jak szczerba pochwlił aspiranta
    sawerę andrzeja za wierną służbę to pisiory sraczki dostały i brudzio
    ryja darł, że cały dział prawny mswia pracuje nad tym, zeby szczerbie
    zrobić kuku. I się zesrali.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-03-15 16:49:49
    Od: Kviat

    W dniu 15.03.2021 o 12:54, Olin pisze:

> [...]
    > policjantów - opowiada wrocławianka. Policjant przez dłuższy czas dokładnie

    Jak niepotrzebnie? Jeden zna się na hamulcach, drugi na światłach,
    trzeci na układzie kierowniczym... a ten ostatni był od kładzenia się
    pod samochód. Pewnie najniższy stopniem.
    Nawet wśród normalnych ludzi nie ma takiego, który by znał się na wszystkim.
    A że przyjechali tylko 4 radiowozami? A iloma mieli przyjechać do
    zwykłego obywatela?

    https://radiokolor.pl/public/upload/news/7737/origin
    al_1607896470Zrzut_ekranu_2020_12_13_o_22.53.58.png

    Obywatelom się w dupach poprzewracało. Naoglądają się takich obrazków i
    myślą, że im też się należy.

    Pozdrawiam
    Piotr