  • 1. Data: 2005-03-26 07:45:57
    Temat: który sąd ważniejszy?
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    styuacja taka:
    - pracowałem na umowe o dzieło, pracodawca sie ze mną poklucił i szuka haka
    by dać sprawę do sądu - może tylko do cywilnego bo byłem na umowie o dzieło.
    - powiedzmy , że sąd cos tam ustalił, nawet na moją stratę. Czy jak pojde
    potym do sądu pracy ustalić stosunek pracy to wszystko co sie działo w SC
    bedzie nieważne?

  • 2. Data: 2005-03-26 09:05:24
    Temat: Re: który sąd ważniejszy?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kuba D. napisał(a):
> [...]
    > potym do sądu pracy ustalić stosunek pracy to wszystko co sie działo w SC

    Pewnie że nie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-03-26 10:50:36
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    pewnie ze nie?
    czy to oznacza pewnie ze nie ważne czy ze wazne;-) ?

  • 4. Data: 2005-03-26 11:21:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kuba D. napisał(a):
    > pewnie ze nie?
    > czy to oznacza pewnie ze nie ważne czy ze wazne;-) ?

    To była odpowiedź na Twoje pytanie. Pomyśl.