  • 1. Data: 2005-03-26 08:18:08
    Temat: czy ma prawo nagrywać?
    Od: "Anna Ka." <a...@g...pl>

    Odkryłam, że mąż potajemnie nagrywa nasze rozmowy, kłótnie. Czy ma do tego
    prawo i do czego może je wykorzystać?
    Co mam z tym zrobić?
    AKa

  • 2. Data: 2005-03-26 08:48:33
    Temat: Re: czy ma prawo nagrywać?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2005 09:18:08 +0100, Anna Ka. naskrobał(a):

    > Odkryłam, że mąż potajemnie nagrywa nasze rozmowy, kłótnie. Czy ma do tego
    > prawo i do czego może je wykorzystać?

    tak może nagrywać i wykorzystywać np. w "śmiechu warte" czy np w sądzie.

    > Co mam z tym zrobić?

    zmień na inny model.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-03-26 09:24:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna Ka. wrote:
    > Odkryłam, że mąż potajemnie nagrywa nasze rozmowy, kłótnie. Czy ma do tego
    > prawo

    Każdy może nagrywać każdą rozmowę, której jest uczestnikiem.

    > i do czego może je wykorzystać?

    Przy np. rozwodzie w celu wykazania Twojej winy. O ile oczywiście treść
    tych kłótni źle świadczy o Tobie.

    > Co mam z tym zrobić?

    Nie daj się prowokować do kłótni. I też zacznij nagrywać :)