  • 1. Data: 2004-11-22 09:20:24
    Temat: ksiazka skarg i wniosków?
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Czy jest niezbedna wg. obowiazujacych przepisów, czy tez wymóg zostal
    zniesiony a ksiazka wisi w niektórych miejscach sila bezwladu? Prosze
    powolanie sie na akty prawne.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2004-11-22 15:12:36
    Temat: Re: ksiazka skarg i wniosków?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Lesio5 napisał(a) w wiadomości news:cnsatc$a0l$4@news.onet.pl:
    > Czy jest niezbedna wg. obowiazujacych przepisów, czy tez wymóg zostal
    > zniesiony a ksiazka wisi w niektórych miejscach sila bezwladu? Prosze
    > powolanie sie na akty prawne.

    Już nie ma wymogu. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 1980
    r. w sprawie książek skarg i wniosków w placówkach handlowych, gastronomicznych
    i usługowych. zostało uchylone od 1 stycznia 1999 roku.

    Ale faktycznie gdzie niegdzie jeszcze wiszą. Spróbuj sie tam wpisać, a popatrzą
    na Ciebie jak na dziwaka.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-22 18:49:12
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Już nie ma wymogu. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
    > sierpnia 1980
    > i usługowych. zostało uchylone od 1 stycznia 1999 roku.

    Aktem Dz.U. 1998 nr 162 poz. 1126
    Ustawa z dnia 29 grudnia 1998 r. o zmianie niektórych ustaw w
    związku z wdrożeniem reformy ustrojowej państwa.

    Dzieki serdeczne. Nie jest problemem, ze chce sie wpisac. Ja nie chce
    jej powiesic.

  • 4. Data: 2004-11-22 20:03:05
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Lesio5 wrote:
    > Dzieki serdeczne. Nie jest problemem, ze chce sie wpisac. Ja nie chce
    > jej powiesic.

    A ktoś Ci kazał?

    KG

  • 5. Data: 2004-11-23 08:01:14
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    > A ktoś Ci kazał?

    Konsultant ds. ISO upiera sie co do jej jakoby niezbednosci w procesach i
    procedurach. Ja chce miec w reku argument ze KSiW nie jest wymagana prawem,
    a jej funkcjonowanie moze byc zastapione innym dokumentami zwiazanymi w
    procedurach.

  • 6. Data: 2004-11-23 08:20:47
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Lesio5 pisze:

> [...]
    > procedurach. Ja chce miec w reku argument ze KSiW nie jest wymagana
    > prawem, a jej funkcjonowanie moze byc zastapione innym dokumentami

    No jak Ci sie IOS zachcialo to podstawy szukaj w "ISO"

    Boguslaw