  • 11. Data: 2021-04-30 06:57:09
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tzn, to, że robią takie śledztwa to i owszem, ale sposób prezentacji
    > wyników tych śledztw i większości materiałów nt. przeciwnego obozu nie
    > odbiega aż tak daleko od ordynarnej tuby propagandowej.

    Prawdę mówiąc - nie. Robią to zgodnie z zasadami. Jednostronnie - tak -
    ale na zasadzie śledzą tych co ich nie lubią i neutralnych a swoich nie.
    Ale to nie publiczna niezawosła zerokratura - mają prawo nie lubić
    jednej strony sceny politycznej i bardziej się im przyglądać.

    > Dodatkowo,
    > czesto forma bardziej przystoi SE niż gazecie pretendującej do miana
    > dziennika na poziomie.

    Przykład? Obajtka się czepnęli, czy co?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-04-30 06:58:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Akurat dziennikarstwo śledcze wyborczej stoi na najwyższym poziomie
    > przynajmniej w odniesieniu do ogółu w naszym kraju.

    1. Twoim zdaniem 2. Nawet Das Fakt parę afer wrzucił
    3. Jeśli to ma być najwyższy poziom to ...
    GW niekoniecznie wypada najgorzej "na tle" a z twoją opinią ja mogę się
    zgodzić tylko po dodaniu "pod niektórymi względami".

    > Rozumiem, że dopóki nie potwierdzi nasz dziennik i kurwizja to nie ma
    > sprawy?

    Sprawa jest *zaczęta* i raczej+ to nie jej (medialny) koniec.
    Na grupie *prawo* wypadałoby jednak stosować zasadę "Należy wysłuchać
    obu stron" a przynajmniej dać jakąś szanse na przedstawienie swojej
    wersji/reakcji. Daleko idące wnioski na podstawie ("niekoniecznie
    kompletnej") wersji jednej strony na pl.soc.polityka albo pl.pregierz

    A jak chcesz pełnego prawno-politycznego cynizmu:
    Pisać o (b.) księdzu Szydle miało być wolno bo jego matka-premier byłą
    na jego konsekracji. Ja tego *całkiem* nie kupiłem jednak coś+ w tym
    było. Tyle że ten kij ma dwa końce: pomówienie/zniesławienie (b.)
    księdza Szydło nie było pomówieniem/zniesławieniem "zwykłego księdza".

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2021-04-30 06:58:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.04.2021 o 06:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ortografia się kłania: dopóki nie zaprzeczy.

    "wierzę tylko w zdementowane informację";) Ale w sumie już dementowali,
    że został ojcem i ja im wierzę - nie został.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-04-30 07:08:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Ale to nie publiczna niezawosła zerokratura - mają prawo nie lubić
    > jednej strony sceny politycznej i bardziej się im przyglądać.

    Nie są obiektywni w prezentowaniu materiałów. Manipulują tytułami, nawet
    zdjęciami aby uzyskac okreslony efekt. Prawdę mówiać czasem mi się
    rzygac chce jak to widzę bo poglądowo z nimi sympatyzuję. Zgodnie z
    zasadami to trzeba się z lekka wysilić i postarac o odrobinę
    równowagi a nie jechać w sposób często prymitywny jak leci. Zgodnie z
    zasadami to robi np. Rzepa, mimo, że też krytykuje pis na okrągło.

    > Przykład? Obajtka się czepnęli, czy co?

    O formę chodzi, nie o treść. Chwytliwe tytuły, podpowiadanie
    czytelnikom co mają myśleć itp.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-04-30 07:33:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą pewne umiejętności trzeba wyssać z mlekiem matki co najmniej w
    trzecim pokoleniu, stąd Rosja ma tak dobrych
    ministrów spraw zagranicznych i generalnie wszystkich ściemniaczy Zachodu.

    -----

  • 16. Data: 2021-04-30 07:48:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > A w sumie na czym stanęło?
    > To można, czy nie można?
    > Skoro w godzinach pracy i oferta publiczna?

    AFAIR po _długim_ sprawdzaniu stanęło na nie postawieniu zarzutów
    europosłowi Samo Obrony za "medialny fakt" w Brukseli.
    Nie jestem zbyt pewny czy pamiętam _ostateczną_ wersję _prawną_.

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2021-04-30 10:51:26
    Temat: Re: ksiądz tymoteusz
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Apr 2021 20:43:50 +0200, Shrek wrote:
    > Ludzi którzy twierdzą że to ojciec tymoteusz ścigaja prokuratura:
    > "postępowanie toczy się na razie w sprawie z artykułów 267, 286 i 287
    > kodeksu karnego. Pierwszy z nich dotyczy bezprawnego pozyskania dostępu
    > do informacji dla niego nieprzeznaczonej, kolejny oszustwa, a art. 287 -
    > oszustwa komputerowego. "
    >
    > Kto wyjaśni co tu się odpierdoliło? Bo wychodzi na to, że nie ściagają
    > ich za to że twierdzą że jest on ojcem, a za to w jaki sposób weszli oni
    > w posiadanie jakiejś informacji - jakiej i co to ma wspólnego z rzekomym
    > ojcostwem?

    No bo "twierdzic" to mozna. Publikowac twierdzenie ... to juz IMO
    niekoniecznie, ale skoro przestal byc ksiedzem, to IMO tez mozna.

    Za to uzyskanie tej informacji ... no, moze i zawieralo przestepstwo,
    w zaleznosci od sposobu. Jesli np urzednik w MSC przekazal dane z aktu
    urodzenia ...

    J.

  • 18. Data: 2021-04-30 11:17:58
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > odbiega aż tak daleko od ordynarnej tuby propagandowej. Dodatkowo,
    > czesto forma bardziej przystoi SE niż gazecie pretendującej do miana

    GW? Role się odmieniły.
    kiedyś była dla solidaenościowych Żydów szczególnie.

    --
    animka

  • 19. Data: 2021-04-30 11:30:47
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > zasadami to robi np. Rzepa, mimo, że też krytykuje pis na okrągło.

    > O formę chodzi, nie o treść. Chwytliwe tytuły, podpowiadanie

    No i dobrze :-) Mózgi musza pracować, żeby anzelmera nie dostać.

    --
    animka

  • 20. Data: 2021-04-30 11:34:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 29 Apr 2021 20:43:50 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > ich za to że twierdzą że jest on ojcem, a za to w jaki sposób weszli oni
    > w posiadanie jakiejś informacji - jakiej i co to ma wspólnego z rzekomym

    Chodzi o to, żeby zastraszyć kogo się da, bo Pasztetowa nie życzy sobie,
    żeby ktokolwiek pisał o Tymku, który niespodziewanie zapragnął kameralnego
    życia z dala od kamer i mikrofonów. Wprawdzie jego skromną mszę prymicyjną
    transmitowała telewizja, a przybyli na nią, jak podaje Radyjo:
    "premier Beata Szydło z małżonkiem Edwardem oraz pierwsza dama Agata
    Kornhauser-Duda. Obecni byli też szef MSWiA Mariusz Błaszczak, a także
    ministrowie: rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbieta Rafalska;
    środowiska Jan Szyszko; edukacji Anna Zalewska oraz sprawiedliwości
    Zbigniew Ziobro. Była też szefowa kancelarii premiera Beata Kempa, szef
    gabinetu politycznego premier Elżbieta Witek oraz marszałek Senatu
    Stanisław Karczewski, wicemarszałkowie Sejmu: Joachim Brudziński i Ryszard
    Terlecki, a także posłowie PiS na czele z prezesem PiS Jarosławem
    Kaczyńskim."
    https://www.radiomaryja.pl/informacje/jasna-gora-msz
    a-sw-prymicyjna-ks-tymoteusza-szydlo/
    List gratulacyjny napisał nawet premier Węgier Viktor Orban, ale teraz mu
    się odmieniło i chce spokojnie zajmować się folią w Bieruniu.

    Naturalnie, jak przystało na zwykłego młodzieńca, ze światem kontaktuje się
    za pośrednictwem pełnomocnika.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek