  • 1. Data: 2004-12-31 13:37:18
    Temat: krotkie pytanie o mp3 na cd(prosze o odp)
    Od: wwmw <w...@o...pl>

    Witam
    moje pytanie:
    co grozi mi jezeli policja mi udowodni ze posiadam ok 50 plyt z
    nagraniami mp3 (muzyka) , oczywiscie nie posiadam oryginalnych plyt. A
    slyszalem ze jest to znikoma szkodliwosc. ( nie sprzedaje ich ani nie
    udostepniam nikomu, sa moje i tylko dla mnie :))

    BTW. sprawa wyglada tak, ze zostalem okradziony przez osobe ktora znam,
    i policja tez juz ta osobe zna i wie ze ukradla mi rozne rzeczy, bo
    osoba ta tego nie ukrywa, ale oddac mi ich nie chce ( w tym m.in.
    plyty). I w momencie gdy chce odzyskac swoje rzezyz, rowniez plyty z
    muzyka (smiesznie to troche brzmi), to czy cos mi grozi? i czy je w
    ogole odzyskam, czy juz raczej przepadly...

    z gory dzieki za odzew.
    pozdr MW