    From: "Faust" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: krew mnie zalała w urzędzie
    Date: Wed, 8 Dec 2004 12:21:26 +0100

    Od 20 lat prowadzę biuro rachunkowe, ale takiego bandytyzmu jak dzisiaj rano
    to nie pamiętam.
    1. w 1999 roku w ramach reformy zus wprowadzono taki burdel w przepisach, że
    każdy zgłupiał, nie mówiąc już o wstecznych zmianach stawek.Dzisiaj
    urzędnicy za ten bałagan wystawiają rachunek oczywiście nam - podatnikom. I
    właśnie kilka miesięcy temu okazało się, że w wyniku zmiany stawek
    ubezpieczenia oraz nieuznania przez zus jednego mojego zwolnienia
    lekarskiego w 1999 roku jesteśmy dłużni zusowi kilka tysięcy złotych z
    odsetkami.Moja wspólniczka wyjaśniła sprawę, zacisneliśmy zęby i
    zapłaciliśmy zusowi, choć mnie irytowało dlaczego płacę za bałagan stworzony
    przez urzędników.
    Myślałem że sprawa jest zakończona.
    2. jadę sobie we wtorek do banku żeby wysłać przelewy, a tu na koncie nie ma
    grosza. Pytam co się stało, a w banku pokazują mi tytuł wykonawczy na
    powyższą kwotę i patrząc na mnie jak na kryminalistę informują, że pieniądze
    z konta przelali w poniedziałek do urzędu skarbowego.
    3. jadę dzisiaj do skarbowego i pytam odpowiedniego kierownika, dlaczego
    wykonali egzekucję bez powiadamiania nas o tytule wykonawczym, a on na to że
    wysłali do nas pocztą. Jadę na pocztę i faktycznie jest polecony - dotarł do
    naszej poczty dziś rano.
    jadę z powrotem do skarbowego, składam protest - bo mam termin 7 dni - że
    egzekucja jest bezprawna, bo zobowiązanie nie istnieje a egzekucję wykonano
    w poniedziałek bez wymaganego doręczenia tytułu. Na to pan kierownik:
    1. gdzie mam dowód z banku, że zapłaciłem - bo łobuz wie że banki dają
    teraz tylko wyciągi a na potwierdzenie konkretnego przelewu trzeba czekać
    miesiąc i zapłacić
    2. że doręczenie go nie obchodzi, bo on może wysyłać pocztą i nie będzie
    czekał na podpis jakiś oszustów i złodziei ( miał na myśli mnie oczywiście)
    bo oni muszą w Polsce wprowadzić prawo i porządek

    No krew mnie zalała i mam ochotę kupić kałacha i powystrzelać tych
    urzedasów.
    Bo jakoś mi obojętne, czy moje pieniądze ukradł Rysio z podwórka, czy
    urzędasy którym daliśmy zbyt dużo władzy.