    From: "hakobo" <s...@w...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kradzione auto - co dalej ?
    Date: Sat, 7 Feb 2004 02:19:15 +0100

    Parę dni temu kupiłem w auto-komisie Renault Megane z 99 r. W komisie mówią,
    że auto zostało sprowadzone z Niemiec. Kiedy podpisywałem umowę, nikt nie
    powiedział mi, że np. brakuje zapasowego kompletu kluczyków. Kiedy zaczałem
    dowiadywać się jak dorobić kluczyk, okazało się, że auto ma zdemontowany
    immobilizer. Co mam zrobić, jak sprawdzić czy auto rzeczywiście jest
    kradzione, jeżeli okaże się, że tak jest - co dalej ? Co stanie się jeżeli
    np. podczas rutynowej kontroli wyjdzie na jaw pochodzenie auta. Czy zostanie
    mi ono odebrane ? Czy może komis w którym kupiłem samochód będzie brał za to
    odpowiedzialność? Czy mogę jakoś odzyskać swoje pieniądze, jeżeli
    udowodniony zostanie szwindel ? Z góry dziękuje za odpowiedź.