    From: "bombardier" <b...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kradziez telefonu
    Date: Wed, 12 Jul 2006 20:19:29 +0200

    Witam

    czy mam szanse jakies udowodnic ze zostal ukradziony mi telefon
    w takiej sytuacji: "bylem w stanie nietrzezwym ale pamietam troche ze
    chcialem zadzwonic po taxi z mojego tel., ale wysiadla mi bateria i byla
    chyba przekladanka kart sim i ta osoba zadzwonila mi po taxi pojechalem do
    domu i na drugi dzien nie bylo juz tel. pytalem taksowkarza on na pewno nie
    mial, jestem pewny ze ta osoba ktora dzwonila zabrala mi ten tel. po prostu
    mieszajac w tedy z tymi kartami"
    czy cos moge zrobic czy raczej marne szanse? swiadkow nie ma tzn po mojej
    stronie. wiem ze moge winic tylko siebie za wlasna glupote ale na wszelki
    wypadek chcialem sie spytac.

    pozdro