  • 1. Data: 2004-06-03 19:26:39
    Temat: koszty wniesiena sprawy
    Od: SkunkWeed <n...@h...com>

    Witam,
    szukałam na google i w ustawach, ale bez większego skutku.
    Jakie bedą przybliżone koszty wniesiena sprawy z powództwa cywilnego o zwrot
    kosztów - wartośc sporu to 500 zł?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Monika.

  • 2. Data: 2004-06-03 20:11:18
    Temat: Re: koszty wniesiena sprawy
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "SkunkWeed" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukałam na google i w ustawach, ale bez większego skutku.
    > Jakie bedą przybliżone koszty wniesiena sprawy z powództwa cywilnego o

    Nie żartuj, że nie znalazłaś!
    Jak wpiszesz "koszty sądowe" to napewno znajdziesz.

    Poważnie to koszty są takie:
    wpis sądowy: 8% od kwoty 500 zł= 40 zł
    Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 1996r. w sprawie
    określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych (Dz. U. Nr 154, poz. 753 z
    późn.zm.)

    Pozdrawiam
    Michał
    www.prawo.hg.pl