  • Data: 2005-12-23 10:00:31
    Temat: kontrola oprogramowania
    Od: "asd" <a...@a...asd> szukaj wiadomości tego autora

    co jakis czas slyszy sie o takowych, czy jest to w 100% zgodne z prawem
    i nic tutaj nie mam do gadania?
    przykladowo, wpada kontrola, komputer wylogowal uzytkownika a ja hasla nie
    podam, bo nie moge - taka polityka bezpieczenstwa firmy, na
    komputerze sa poufne informacje, a oni zadnego swojego oprogramowania
    instalowac mi nie beda(firma zabrania
    instalowania oprogramowania jakiegokolwiek oprogramowania na tym komputerze,
    a konto ktore uzywane jest na codzien i tak
    nie pozwala na to)