  • 1. Data: 2007-01-16 21:12:54
    Temat: swiadkowie - czy musza wyrazac zgode...
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    czy powolujac w sprawie w moim przypadku o zasiedzenie dzialki, musze
    podajac swiadkow, informowac ich o tym i miec ich zgode na to?
    Czy wystarczy wpisac osoby, ktore w przypadku wezwania przez sad beda
    musialy sie stawic i zlozyc zeznania?
    Dziekuje, Joasia
    PS. Wiem, ze mam mnostwo pytan oststnio, ale akurat wiele problemow w mojej
    rodzinie sie spietrzylo:(

  • 2. Data: 2007-01-16 21:24:10
    Temat: Re: swiadkowie - czy musza wyrazac zgode...
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Joanna napisał(a):
> [...]
    > Dziekuje, Joasia
    > PS. Wiem, ze mam mnostwo pytan oststnio, ale akurat wiele problemow w mojej

    Nie musisz pytać świadków o zgodę.
    Ale powinnaś z nimi porozmawiać by wiedzieli o co chodzi na rozprawie.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2007-01-17 00:33:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Joanna wrote:
    > Witam,
    > czy powolujac w sprawie w moim przypadku o zasiedzenie dzialki, musze
    > podajac swiadkow, informowac ich o tym i miec ich zgode na to?

    Z przyczyn formalnych? Oczywiście, że nie.

    Z przyczyn czysto ludzkich? Hmm... A wyobraź sobie, że ktoś nagle
    niespodziewanie powołuje Cię na świadka - jak byś się czuła, hmm? ;)

  • 4. Data: 2007-01-17 08:35:46
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy wystarczy wpisac osoby, ktore w przypadku wezwania przez sad beda
    > musialy sie stawic i zlozyc zeznania?

    Wystarczy wpisac ... ale lepiej najpierw ich zapytaj co oni o tym myslą.
    Jak sie swiadek wkurzy to moze "przekręcic" na twoją niekorzysc ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl