    From: "hehe" <e...@d...asd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: konfiskacja fajki wodnej
    Date: Sat, 18 Oct 2003 13:41:43 +0200

    kilka dni temu kumpel mial urodziny. zlozylismy sie wraz z przyjaciolmi na
    mala fajke wodna. poszlismu do pub'u ja wyprobowac (na tytoniu oczywiscie) i
    po 10 minutach pojawil sie mily pan, ktory powiedzial, ze musza sprawdzic
    czy nie palimy marihuany... po jakims czasie poszlismy ja odebrac i
    dowiedzielsmy sie, ze dostaniemy przy wyjsciu- ok. przy wyjsciu zaczeli
    krecic, ze nam nie dadza. po malej klotni powiedzieli, ze mamy przyjechac
    nastepnego dnia.

    jako, ze nikt nie mogl jechac nastepnego dnia na drugi koniec miasta, fajki
    na razie nie odzyskalismy.
    czy obsluga pub'u miala prawo skonfiskowac fajke wodna? co na przyszlasc
    mozna zrobic w takiej sytuacji? czy mam jeszcze jakas realna szanse odzyskac
    zgube?

    pozdr. Wojtek