  • 41. Data: 2010-10-29 16:36:25
    Temat: Re: komornik vs kredyt
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Lepiej poczytaj, co właśnie w Rzepie nawiedzony prawnik wysmarował...

    -----

    | Jeśli umówię się z kolegą, że jak zabraknie mi na wódkę, to kolega pożyczy mi 30zł,
    to nie oznacza, że komornik może dobrać się do
    tych 30zł bez mojej zgody o wypłatę.

  • 42. Data: 2010-10-29 16:37:44
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A ja spotkałem.

    -----

    | Jeszcze w żadnym nie spotkałem się z przypadkiem żeby SALDO było dodatnie przy
    wykorzystaniu "kredytu w rachunku".

  • 43. Data: 2010-10-30 06:42:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 18:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lepiej poczytaj, co właśnie w Rzepie nawiedzony prawnik wysmarował...

    Czytałem. Dobrze że na końcu dodał, że to jego zdanie, oraz że "prawo
    sobie, praktyka sobie".

    --
    Liwiusz