    From: piszczek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik urzedu skarbowego
    Date: Thu, 17 Sep 2009 14:29:48 +0200

    Dzierzawie bezposrednio lokal od X, ktory jest wlascicielem, wklepanym w
    ksiegach wieczystych. Syn X ma dlug wobec US na kwote okolo 3000.
    Mieszkaja razem. US przyslal do mnie pismo, w ktorym nazywa mnie
    dluznikiem wierzytelnosci. Chca bym zamiast czynszu dla X dal pieniadze
    dla nich na pokrycie dlugu syna X wobec nich. Poszedlem do urzedu sprawe
    wyjasnic. Komornik przyznal, ze nie moga egzekwowac ode mnie zadnych
    pieniedzy, ale byl przy tym chamski i bezczelny. Poirytowal mnie
    skrajnie i na pewno napisze skarge do naczelnika. Zastanawiam sie jednak
    czy moge zaszkodzic mu w jakis sposob wykazujac jego niekompetencje. Czy
    to nie podchodzi pod probe jakiegos wyludzenia? Skoro sie urzednik
    dowiedzial, ze ja place jakies pieniadze rodzinie X, to musial sie tego
    dowiedziec z kopii umowy pomiedzy mna a X, ktorej kopia jest zlozona w
    US. Widzial zatem czarno na bialym, ze umowa o dzierzawe jest pomiedzy
    mna a X a nie synem X. Oprocz tego gdyby chcial sprawdzic kto jest
    wlascicielem uderzylby prosto do ksiag wieczystych i wtedy mialby
    pewnosc kto ostatecznie zarabia na dzierzawie.

    pozdrawiam
    piszczalka