    From: "zenek" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komornik
    Date: Tue, 31 May 2005 21:56:12 +0200

    dostalem wlasnie pismo od komornika, ze egzekucja od osoby x jest
    bezskuteczna a ja jako poreczyciel bede splacal (juz mi sie to nie podoba).
    Wiec pytam czy są jakies przepisy ktore reguluja ile maksymalnie moze mi
    komornik pobrac z pensji (tudziez ile musi zostawic)?
    Czy i w jaki sposób moge zmniejszyc wielkość pobrania, na co się ewentualnie
    powoływać?
    Dodam jeszcze że jest to jakieś zobowiaznie solidarne - jakby mi ktos
    powiedział co to dokladnie znaczy. Czy to znaczy ze mam zaplacic tylko czesc
    dlugu jaka przypada na mnie po podzieleniu wielkosci na liczbe
    zobowiazanych?

    Pozdrawiam Zenek