    From: "krzyh" <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: komisja lekarska w ZUS
    Date: Sun, 6 Oct 2002 15:37:14 +0200

    Witam ponownie!
    Jakie sa procedury wykonywania badan przez komisje lekarska w ZUS.
    Bylem ostatnio na takiej komisji, przynioslem papiery dotyczace choroby z
    ktorych jasno wynika moja choroba.
    Na komisji byla jedna lekarka ktora zapytala mnie co mi dolega, osluchala,
    obejrzala kregoslup i tyle!
    Czy to wystarcza???
    Wydala dla mnie nie kozystna opinie :(
    Jakie badania powinna wykonac?
    Czy sa opisane przez jakis przepis procedury wykonywania takich badan?
    Prosz o pomoc gdyz sprawa niedlugo trafi do SADu, gdyz ZUS co krok ma do
    mnie stosunek "olewajacy".
    Albo nie odpowiadaja na pisma albo po kilku miesiacach i moich wezwaniach do
    wydania decyzji.
    Ile mozna to ciaganac.

    Dziekuje za wszelka pomoc w tej sprawie
    Krzysiek