  • Data: 2002-10-11 10:20:48
    Temat: komisia wojskowa
    Od: "Spiver" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc, mam taki problem
    dzisiaj tj 11.X poszedlem na komisje wojskowa z papierem ze rozpoczelem
    nauke na studiach, jest problem gdyz ja i kilku kolegow dopiero dzisiaj
    dalismy swiadectwo maturalne, ten co przyjmowal od nas papiery powiedizal ze
    termin oddania swiadectwa to miesiac po otrzymaniu, a minely 4, oraz ze
    dostaniemy kolegium. moje pytanie to ile wynosi to kolegium, czy mozna sie
    od niego odwolac (mam 19 lat, nie pracuje, studia), oraz czy mozna wogole
    jakos tego uniknac (na legitymacji licealnej pisze ze do 30.IX jestem
    uczniem), prosze o pomoc
    Spiver