  • 1. Data: 2003-01-06 15:40:53
    Temat: kodeksy - które kupować
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl>

    Witam,
    Muszę pilnie kupić nowy (z aktualnymi zmianami) Kodeks Pracy z komentarzem
    oraz Kodeks Cywilny również z komentarzem
    Ponieważ na rynku jest takich publikacji od grona i ciut ciut, a ja jestem
    trochę "laikiem" mam pytanko:
    czy możecie mi doradzić Dobre wydawnictwo i autora takiej publikacji.
    A może również cenę:))
    Z góry wielkie dzięki

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 2. Data: 2003-01-06 22:52:56
    Temat: Re: kodeksy - które kupować
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trochę "laikiem" mam pytanko:
    > czy możecie mi doradzić Dobre wydawnictwo i autora takiej publikacji.

    Autorem kodeksu jest Sejm.
    Kupując zwróć uwagę nie na wydawnictwo,
    lecz na informację o dacie wydania, najczęściej
    jest też podana data stanu prawnego przepisów.
    Oczywiście im późniejsza, tym lepiej przy częstych
    zmianach prawa.

  • 3. Data: 2003-01-07 09:16:42
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcyś napisa_(a):
    > Autorem kodeksu jest Sejm.

    komentarza też?

    KG

  • 4. Data: 2003-01-07 11:55:22
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl>

    --

    > Autorem kodeksu jest Sejm.
    Chodziło mi o komentarze..... a te nie pisze Sejm

    Kasik
    GG:243137