    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kobieta w ciąży- kodeks pracy czy i jak chroni
    Date: 21 Oct 2002 12:05:18 +0200

    Witam i mam hipotetyczne pytanie

    Jest pracownik , który zachodzi w ciążę, jest w 4 tygodniu. Jakie ma prawo
    ochronne, że nie zostanie zwolniony przynajmniej do końca ciązy. Wiem, że takie
    prawo istnieje ale nie znam szczegułów. Czy ktoś może mi to wyjaśnić. Wiem, że
    taka kobieta może dostać wypowiedzenie przed upływem 3 miesiąca ciąży i wtedy
    żadne prawo ochronne jej nie obowiązuje. Prosze o informacje.

    pozdrawiam
    Paula