  • Data: 2003-01-22 14:36:51
    Temat: kłopoty z szefem
    Od: "Witek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów!
    Chciałbym się porozmawiać z osobami kompetentnymi na temat zajścia jakie
    miało miejsce w mojej pracy w poniedziałek i piątek. Ale od początku. W
    piątek rano dostałem do sporządzenia pewne zestawienie danych. Całe
    zagadnienie zostało skonsultowane z kierownikiem i wykonane zgodnie z jego
    wytycznymi. Termin dostarczenia ustalony był na godzinę 9:00. Wszystko
    zostało zrobione tak jak trzeba i wysłane pocztą elektroniczną o 8:45. Jakie
    było moje zdziwienie, gdy w poniedziałek rano zostałem wezwany "na dywanik"
    i został mi przedstawiony zarzut złośliwego przesłania złych danych i (tu
    będzie najlepsze!) nieodbierania telefonu. Zaznaczam, że nie posiadam
    służbowego telefonu. Dowiedziałem się również, że jeśli w przyszłości zdarzy
    się podobna sytuacja, tj. nie odbiorę telefonu od szefa w weekend, to
    dostanę naganę w akta. W związku z tym mam pytania:
    1. Czy przełożony ma prawo domagać się ode mnie prywatnego numeru komórki
    lub telefonu stacjonarnego.
    2. Czy pracownik ma obowiązek wyjeżdżając na weekend zgłaszać przełożonemu,
    gdzie będzie przebywał.
    3. Czy można odmówić stawienia się do pracy w godzinach wieczornych.
    Na razie tyle mi się nasunęło. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Jeśli
    jeszcze sobie coś przypomnę, to wrzucę kolejne pytania do tego wątku.
    pozdrawiam