  • Data: 2003-01-27 17:01:18
    Temat: klauzula wykonalnosci
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W sadzie pracy zapadl pomyslny dla mnie wyrok - zaoczny -
    w ktorym sad zasadza mi wyplate wynagrodzenia z
    odsetkami i wydanie mi swiadectwa pracy.
    Wyrok stal sie prawomocny juz w grudniu 2002r.
    Zwrocilam sie do sadu o doreczenie mi kopii wyroku z
    klauzula wykonalnosci. Mimo to ze wyrok jest prawomocny sad zwloczy
    juz od miesiaca z wydaniem mi tej klauzuli, przez co nie moge wszczac
    postepowania komorniczego. W sadzie mowia mi ze trzeba czekac, co
    teraz zrobi strona pozwana (ktora nb nie odwolala sie w terminie,
    bo w ogole nie odebrala wyroku, w koncu sad wyslal chyba im ten wyrok
    jakos specjalnie, bo odebrali; no i jak odebrali to zlozyli wniosek o
    kasacje wyroku, ktory sad odrzucil jako niedopuszczalny.
    Pani w sadzie powiedziala mi dzis, ze teraz trzeba czekac, zeby
    zobaczyc, czy nie zloza przyslugujacego im zazalenia...
    Czy to normalna procedura?
    Wydaje mi sie, ze skoro wyroki jest prawomocny, to chyba moge
    wystepowac do komornika, bez ogladania sie na to co zrobi nieuczciwy
    pracodawca. Prosze o rade, informacje, jednym slowem - o pomoc
    Magda