    From: "ziuciu" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: karta plywacka
    Date: Wed, 7 Aug 2002 13:52:22 +0200

    Witam wszystkich,

    Moja pytanie dotyczy kart plywackich. POnoc taki dokument juz przestal
    istniec, a obowiazek jej posiadania zostal nawet wycofany jako koniecznosc
    aby podejsc do egzaminu na zeglarza. Jednak wielu organizatorow obozow wciaz
    wynaga od dzieci zeby zrobily karte przez egzaminem, oczywiscie juz na
    obozie. Mysle, ze jest to dla nabicia kasy i nabicia ludzi w butelke. Wydaje
    mi sie, ze waznosc takiego dokumentu jak karta plywacka jest regulowana
    przez rozporzadzenie (Dz. U Nr 57, poz. 358 z 1997r.). Tam jednak nic o tym
    nie ma. Bardzo prosze o wyjasnienie czy karta wciaz jest obowiazujacym
    dokumentem czy jednak umarla. Bede rowniez wdzieczny za podania odpowiedniej
    ustawy, ktora to reguluje.

    Pozdrawiam,
    Marek