  • 21. Data: 2007-01-12 16:20:50
    Temat: Re: kamera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PabloGT wrote:

    > Tak faktycznie te oznaczenia są już nie ważne, ale proponuję podjechać pod
    > jednostkę wojskową wyjąc kamerke i filmować.

    Well? W czym problem?

    > Ciekawe czy żołnierzyki bedą sie uśmiechać i pozować do kamerki ?

    To zależy. W moim przypadku jeden strasznie ważny wyszedł i zaczął się
    dopytywać, dlaczego robię zdjęcia. Kiedy usłyszał "bo mogę", lekko go
    zatkało :)

    Potem demonstracyjnie spisał numer rejestracyjny :)

    > to już wyjasniłem wyżej.

    A, rozpowszechnianie to już inna prawa kaloszy.

    Ale sobie prywatnie można oglądać do woli :)

  • 22. Data: 2007-01-12 16:43:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > Filmowanie balkonu ok, ale wydaje mi się że filmowanie czyjegoś wnętrza
    > przez okno narusza prawo do prywatności.

    Niby w jaki sposób? Jak ktoś chce mieć prywatność, to okna zasłania.

  • 23. Data: 2007-01-12 17:37:50
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak ktoś chce mieć prywatność, to okna zasłania.

    No nie mów. Do dobrego wychowania nawet należy nie zagladanie w czyjeś okna!

    --
    Pozdrawiam, Piotr M.

  • 24. Data: 2007-01-12 17:39:40
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Potem demonstracyjnie spisał numer rejestracyjny :)

    To trzeba było demonstacyjnie spisać stopień i nazwisko faceta.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M.

  • 25. Data: 2007-01-14 02:00:52
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Podstawa prawna?

    Immisja wzrokowa? ;-)

  • 26. Data: 2007-01-14 02:02:11
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > No nie mów. Do dobrego wychowania nawet należy nie zagladanie w czyjeś
    > okna!

    A do nieco mniej dobrego, a rownie podstawowego - wyprowadzanie psa na
    smyczy i sprzatanie po nim przy pomocy szczypczykow/szufelki/rekawiczek i
    torebki.

  • 27. Data: 2007-01-14 02:05:19
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > LOL :-)
    > Cóż - skrajności nigdy nie są mile widziane...

    A w USA po ulicach chodza "vigilantes" z kamerami i nagrywaja wszystko co
    sie dzieje (taka nowa moda). Potem policja dostaje nagranie np. jak pimpus
    tlucze swoja ladybug i jest fajnie... Podobala mi sie wypowiedz jednego
    ichniego policjanta - cos w stylu "mowie swoim funkcjonariuszom, zeby zawsze
    zachowywali sie tak, jakby byli nagrywani na kamere - bo zawsze moga byc". W
    Polsce by sie przydalo...