    From: "Nicolka" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeszcze o odszkodowaniu
    Date: Sun, 27 Apr 2003 15:59:10 +0200
    Sender: n...@o...pl@cmpc178-245.astral.lodz.pl

    Mialem wypadek samochodowy z nie swojej winy! Ubezpieczyciel odmówił mi
    wypłacenia odszkodowania, jako argument podajac, ze kolizja nie mogla
    powstac w takich okolicznosciach. Czy warto sie odwolywac? Co zrobic wtakiej
    sytuacji? Bo sam nie wiem czy ma to jakiś sens... Miał ktoś podobną
    sytuację?

    Ja podałem prawdziwe okoliczności, no, ale jak Ubezpieczyciel sie uprze, ze
    byly fałszywe i cos kombinowalam? Moze mi np. po moim odwolaniu do niego
    (nie do sądu, tylko odwoluje sie do Ubezpieczyciela zeby raz jeszcze
    rozpatrzył sprawę) założyć mi sprawę o próbe wyłudzenia? (w koncu to wielka
    firma)

    Na czym polega takie odwolanie sie do Ubezpieczyciela zeby raz jeszcze
    rozpatrzył sprawę?

    Tomasz