  • 1. Data: 2005-01-25 18:21:48
    Temat: jeszcze o komisie
    Od: "Ania" <b...@o...pl>

    Dodam jeszcze, że samochód był wyprodukowany w 2000 roku i posiada kartę
    pojazdu, którą otrzymałam przy kupnie. Został skredytowany przez Fiat Bank
    Polska S. A., a cesji na ubezbieczenie nie było, przynajmniej nic o tym nie
    wiem. Termin oddania auta to 31 stycznia 2005, a komisant mnie unika - nie
    odpowiada na pisma, kiedy dzwonię to go nie ma, nie oddzwania do mnie. Nie
    znam umowy baby, która wzięła kredyt z bankiem, bo to tajemnica bankowa. Po
    prostu bank nie wyegzekwował wpisu do dowodu rejestracyjnego i tym sposobem
    papiery były czyste.
    Ania
    dziękuję wszystkim za odpowiedzi