  • 1. Data: 2004-05-30 15:26:06
    Temat: stowarzyszenie - pytanie.
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Witam ...

    Jestesmy juz na prawie na samym koncu rejestracji i zalatwiania rzeczy
    zwiazanej z powolaniem stowarzyszenia z osobowoscia prawna. Przeszlismy
    skaldanie wnioskow i dnia 26.05.04 dostalismy z sadu rejonowego odpis
    postanowienia i zaswiadczenie o wpisie do KRS.

    Moje pytanie brzmi czy powinnismy dostac takze ostemplowany egzemplarz
    statutu, oprocz w/w dokumentow. Pytam sie dlatego ze nastepny krok,
    skladanie wniosku RG-1, nalezy dolaczyc statut. Wydaje mi sie ze kserokopia
    powinna byc wykonana ze statutu odeslanego przez sad rejestrowy? Dobrze
    mysle ?

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :