  • Data: 2002-10-28 12:42:30
    Temat: jazda rowerem pod wplywem
    Od: "jd" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Stalo sie. Zachcialo mi sie wracac z imprezy rowerem i zatrzymala mnie
    policja.
    Ponoc od jakiegos czasu taka jazda traktowana jest jak jazda samochodem. Nie
    chce wnikac w sesnownosc takiego rozwiazania (jechalem dosc spokojnie
    chodnikami po miescie) ale niech tam.

    Co mi za to grozi?
    To ze prawko przepada to juz wiem. Pytanie - na jak dlugo?
    Na jaka kare finansowa mam sie przygotowac?
    Wyrok w zawiasach pewnie tez.
    Czy pominalem cos?

    Aha
    jak to jest z tym zawieszeniem? Prawda jest to, ze gdy minie okres
    zawieszenia a ja w tym czasie nic nie przeskrobie, bede mial status
    "niekaralny" czy tylko cos mi sie przysnilo?

    pozdr.
    jd